Til eventuelle nye deltagere og forældre er Fed Fri Weekend et arrangement, hvor Thyregod Gymnastikforening og en masse pragtfulde frivillige hjælpere laver en aften og nat for børn i 1-5 klasse.
I løbet af fredag aften og nat prøver børnene forskellige typer idræt af, herunder gymnastik, svømning, klatring og lidt bold spil. Børnene er alle i fuld gang indtil midnat, hvor de mindste puttes. De store får lov til at forsætte til de ikke ’kan mere’.
Formålet med arrangementet er at vise børnene nogle forskellige typer idræt, således at de der normalt ikke er aktive, kunne få lyst til at være det, eller at de der savner et alternativ til de gængse idrætter måske kan se et her. Med andre ord vil vi gerne give børnene lyst til at bevæge sig sammen med andre, og opleve glæden ved en bedre fysik og et godt kammeratskab.

Vi inviterer børn fra Thyregod skole, samt alle naboskolerne fra den ’gamle Give kommune’. Det giver et helt naturligt samvær på tværs!

Thyregod Gymnastikforening